Grote Foto Update - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Grote Foto Update - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Grote Foto Update

Door: Natas

Blijf op de hoogte en volg Natasja

19 September 2007 | Indonesië, Bandung

Haaaijz lieverds!

Ik begon een beetje achter te raken met mijn foto's, dus even een grote foto update, haha.
Nou, veel plezier ermee zou ik zeggen haha.
(ben een beetje melig, maar daar heb ik wel vaker last van) Tja, wat zit er toch in die rijst hè!

NOu tot snel!

xxx Natasja

  • 19 September 2007 - 12:48

    Schoonma:

    Ha lievie.
    Zijn hele keuke foto' sommige een beetje wazig maar dat zal wel door het bewegen komen.
    En zo'n rups is denk minder eng op je hand als een kakkerlak op je schouder?
    Wel lieve konijntjes ,vooral dat witje , leuk huisdiertje toch?
    Tot de volgende berichtjes of foto's weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 20 September 2007 - 08:33

    Tom :

    Heej leuke allemaal foto's en verhalen.
    Ik merk dat je het wel naar je zin hebt ofniet;).
    BIj mij gaat het erg goed in Zuid-Afrika.
    Maarja wij moeten het schoolsysteem hier nog opstarten en dat is erg moeilijk. Maar dat lukt ons;), Nu ga ik weer verder met de kinderen te wassen! veel succes nog daar in indonesië!
    Groetjes Tom vanuit Viljoenskroon, Zuid Afrika

  • 22 September 2007 - 12:20

    Tatum:

    Wat is toch dat verschrikkelijk mooie rose drankje,..???
    Kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 53120

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: