Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

19 Augustus 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi lieve mensen,

Dit zal mijn laatste berichtje zijn in Nederland.
De afgelopen week is ontzettend snel gegaan. Je bent ook erg bezig met aftellen. Nog 7 dagen, nog 6, nog 5 etc. En nu is het nog maar 2 dagen... Kriebels in mijn buik, zenuwachtig maar ik heb ontzettend veel zin om te gaan. Het is een ontzettend dubbel gevoel. Je wilt zo graag gaan, zoveel ervaring op doen, maar aan de andere kant laat je alle mensen van wie je houdt achter in Nederland. Het liefst zou je ze mee willen nemen, maar helaas kan dit niet.

Gisteren vierde mijn opa zijn verjaardag, waarbij de hele familie dus aanwezig was. Dit is de laatste keer geweest dat ik ze zie voor 5 maanden. Dus toen een tante mij als eerste knuffelde om mij succes te wensen, vloeide de tranen bij ons allebei waarna de overige tantes ook gezellig mee brulden.
Gisteravond afscheid genomen van de leden van de band Riverside (www.riverside-band.nl). Zij hadden optreden in Keldonk (vlak bij Veghel) en natuurlijk ging ik weer mee om foto's te maken. Heel lief dat Randy dit op het podium met al die mensen erbij gedaan heeft. Riverside: ik houd jullie bandsite goed in de gaten en ik hoor het wel allemaal van Roy. Houden jullie hem ook goed in de gaten, haha?
Vandaag nog even naar de harmonie geweest om zo mijn gezicht nog even te laten zien. Daar iedereen dag gezegt. Dit was gelukkig minder emotioneel.
Vanmiddag komen mijn opa's en oma's, de buren en mijn schoonouders nog even langs om dag te zeggen. Dat zal vast ook even huilen worden (goh, wat ben ik toch weer lekker emotioneel, haha).

Morgen nog even naar school, kennis maken met mijn nieuwe klas en nog kleine dingetjes regelen. 's Middags mijn spullen pakken en 's avonds nog gezellig met mijn ouders, zus, schoonbroer en mijn vriend uit eten. En dan dinsdag overige spullen pakken en met een diepe zucht afscheid nemen van mijn ouders, zus en mijn lieve vriendje en mijn schoonouders. En dan op naar het avontuur!

Nog even over de sponsoring:
Op de rekening staat nu 617,13 euro! Bedankt voor de sponsors. Er kan natuurlijk altijd nog meer op komen om de scholen te helpen!

Wil je graag de arme scholen in Indonesië helpen, sponsor dan geld op het volgende rekeningnummer:

1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

Dank jullie wel!

IK GA JULLIE ALLEMAAL ONTZETTEND MISSEN!
Tot mails, bels en kaartjes!

xxx en veeeee liefs, Natasja

  • 19 Augustus 2007 - 13:49

    Bram:

    Meisie maakt er een mooie tijd van daar!!! Veel plezier,

    KUS Bram

  • 19 Augustus 2007 - 18:48

    Tante Silvana:

    Lieve lieve Natasja,
    ik wens jou heel veel plezier en wij zullen jou zeker ook allemaal missen maar weet wel dat een unieke ervaring voor jou zal zijn en dat je in januari het middelpunt van de belangstelling zult zijn als je terugkomt. mail tussentijds maar lekker jou ervaringen zodat wij allemaal op de hoogte kunnen blijven van jou avontuur. Sterkte met afscheid nemen morgen.
    lieve schat, GENIET ERVAN.

  • 19 Augustus 2007 - 21:16

    Berty Reiling:

    Heel veel plezier Natasja, hoop dat je net zo goed komt te zitten als onze dochter op Lombok.
    Jullie komen de 21e januari elkaar wel tegen want volgens mij hebben jullie dezelfde vlucht terug.
    Ik wens je heel veel geluk en ik weet zeker dat je rugzak vol zit met ervaringen als je weer terug bent in Nederland.
    Geniet ervan!
    heel veel groetjes van ons uit Maarheeze

  • 20 Augustus 2007 - 08:15

    Laurie:

    VEEL PLEZIER!

    KUS

  • 20 Augustus 2007 - 08:57

    Siem:

    haaaaaaaaaai tas.... ik heb al wel 400 keer gezegd maar ik zal je missen geniet er van en denk eraan iederedag 1 wens uit je doosje halen... gaat helemaal goed komen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dikke kus van mij

  • 20 Augustus 2007 - 12:14

    Tirza:

    Hey Natasja!

    Heel veel plezier en succes!
    Geniet ervan want voor je het weer ben je weer thuis! ;)

    Liefs Tirza

  • 20 Augustus 2007 - 14:01

    Anoukk:

    Hoiiii Nataaasss!!! Ik wilde je even HEEEEELL VEEEEEEL plezier wensen! maar dat gaat zeker goed komen! Eindelijk is het zover joh! :D! Ik zal ervoor zorgen dat de bloemetjes op zaterdag ochtend netjes zullen staan hahaha :P Nou meisje, ik blijf je site volgen enn tot over 5 maanden! :D!!!
    xxx Anouk!

  • 20 Augustus 2007 - 19:08

    Mariëtte:

    Hoi hoi lieve Natasja,
    Yes, het avontuur kan beginnen! We zullen je morgenmiddag uitzwaaien (had ik bijna midden in de nacht op het Hopveld gestaan...)
    Heel veel plezier, maak er een mooie tijd van en geniet van alles wat je tegenkomt op je reis!

  • 21 Augustus 2007 - 07:05

    Jetty Tholen:

    Lieve Natasja,
    Ik wens je een goede reis en een fijn verblijf toe. 5 Maanden lijkt erg lang, maar ik denk dat het door al die indrukken ook wel snel voorbij zal gaan! Veel groeten en sterkte!

  • 21 Augustus 2007 - 11:55

    Elske En Randy:

    Hey tasja, we hebben je site gevonden.. via hyves dan want ik had het niet onthouden zaterdag en Ran ook niet ;)
    We gaan je gezelligheid echt wel missen hoor! En dat op het podium.. dat hoorde erbij want het is niet niets om zomaar even 5 maanden weg te gaan. We wensen je heel veel plezier en geniet van alles wat je daar ziet en meemaakt! Ran past zeker wel op Roy en ik kan in die tijd ook wel foto's maken van frikandellen, mensen in containers of met zoveel mogelijk mensen op Roy zijn rug :) haha. tot snel!!!!!!!!! liefs en kus van ons

  • 21 Augustus 2007 - 21:34

    Je Zus:

    Hehe.....
    na heel veel rompslomp op het vliegveld zit je nu dan eindelijk in het vliegtuig naar Indonesië! We gaan je heel erg missen en jij ons ook, maar jij ons veel minder want daar heb je helemaal geen tijd voor!!!

    Maak er wat moois van samen met Lotte en zorg dat je iets kan betekenen voor de school!

    Doe iedereen daar de groetjes van mij en tot mails/skypes/sms/bels......

    Veel knuffies van je zus!

  • 22 Augustus 2007 - 20:29

    Ellen:

    Dag Natasja,

    Gister een soort van eerste training gehad: niets gedaan, maar dat kwam natuurlijk omdat jij er niet was met je: ZULLEN WE IETS GAAN DOEN??? haha

    We zullen je de komende tijd moeten missen, dus misschien dat Chantal dat van je over kan nemen of zo, anders komen we niet meer aan de gang de komende maanden.

    Natasja, een hele mooie en fijne tijd gewenst in Indonesie! Geniet van de kinderen, de omgeving en deze ervaring!
    Ik volg je via je mailtjes.

    Groetjes Ellen.

  • 23 Augustus 2007 - 11:56

    Je Schoonmamma:

    Ha lieve Natasja, fijn dat wij net nog even jouw vrolijke stem hebben gehoord.
    En we bellen om de zoveel tijd een keer,
    houden wel het tijdverschil in de gaten hoor.
    Missen je nu al, maar tijd vliegt dat scheelt.
    Meid heel veel kusjes knuffels en groetjes van ons allemaal, en maak er een mooie tijd van, want het is maar eenmalig
    Doeiiiiiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 53082

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: