Kort berichtje - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

23 April 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Selamat sore (goedeavond!)

Nou even snel een update'je! Alles is bijna zo goed als rond. Binnenkort nog even naar de GGD voor een eventuele prik. Heb natuurlijk nog van 2 jaar geleden bepaalde inentingen. Verder moet mijn buitenlandse studentenkaart nog geregeld worden en moeten we ergens in juni voor het visum naar Den Haag toe.

Lotte en ik gaan in Oktober een weekje op vakantie naar Bali! Dat gaat ook erg leuk worden! We gaan daar o.a. zwemmen met dolfijnen en raften! En natuurlijk ook van het strand genieten! (WIT STRAND) Nouja... die heb je wel, maar niet overal.

Nog 3 maanden en 29 dagen!!!
Heb er onwijs veel zin in! Maar vind het nog altijd heeel eng! Toch zo lang weg van alles en iedereen! Maar een ervaring gaat het zeker worden!

Dan wil ik eerst nog tante Silvana bedanken voor haar bijdrage aan Indonesië. Want dat was ik telkens vergeten om te doen (diepe schaamte) dus dat mag wel even onder de aandacht! DANK JE WEL!
En ook ome Wim hartstikke bedankt voor het sponsoren van fotoruimte! Kan nu 100 foto's plaatsen!

Wie net als ome Wim fotoruimte wil sponsoren is van harte welkom!

En natuurlijk kan ik ook nog altijd hulp gebruiken om scholen in Indonesië te helpen! Dus wie net als tante Silvana (en alle anderen die al geld hebben geschonken!) mee willen helpen aan een betere toekomst voor kinderen op basisscholen in Java kunnen als jullie willen geld storten op het volgende nummer:

Rekeningnummer:
1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

Vast hartstikke bedankt! (Terima Kasih!)
Over voor de status: 187,13 euro is er al!

Groetjes en liefs,
Natasja

  • 23 April 2007 - 17:53

    Papsie:

    Ik weet zeker dat het hartstikke leuk wordt (en ook leerzaam hoop ik).
    Wij zullen jou ook zeker gaan missen, maar komen in oktober ff op visite, dat breekt de tijd weer, toch?

    Het aktie saldo is wat aan de lage kant niet?
    Je zult toch zelf nog wat akties moeten bedenken om meer geld binnen te halen.

  • 23 April 2007 - 17:54

    Tante Tiny:

    Hey Natas!
    Het gaat nu opschieten hè, spannend allemaal!!!! Ook onze bijdrage komt er aan, prachtig initiatief van julie!
    groetjes, ook van de rest van de "Bruyntjes" xxx

  • 23 April 2007 - 18:36

    Zussie:

    eej meis.

    goed bezig, maar het is wel selAmat sore...

    hahaahha nou succes ermee en dan komt alles wel goed.

    xjes

  • 23 April 2007 - 22:23

    Pieter:

    He tas,

    goed weer wat te horen. Nou die 3 maanden gaan zo voorbij. En dan ook nog op vakantie naar Bali, lekker hoor.
    Ik ga over 40 dagen naar huis.
    Die vijf maanden dat je daar bent gaan zo voorbij en je gaat zeker genieten!!:D

    Liefs

  • 24 April 2007 - 05:27

    Simmie:

    fdhsjfhla = hoi tas in indonesies :P:P haha
    ksksafjlnvfjuiuaurthju= verder alles goed? fjkdlkddsahfdjs= doei doei
    reuewiw= succes
    xx simone

  • 24 April 2007 - 07:41

    Frank:

    eeh, dat gaat allemaal de goede kant op.

    veel plezier met je vakantie en zeker met je avontuur in Indonesië.

    liefs, frank

  • 29 Mei 2007 - 21:23

    Hoi Natasja:

    ik las je berichtje op het forum van de waarbenjij.nu site. Ik wil jou en je vriendin veel succes wensen met jullie avontuur. ikzelf ga 1 september naar indonesië voor 4 maanden. Ik verblijf in Garut. Zoals je misschien wel weet is dat niet ver van elkaar vandaan. Ik ga voor een stage van de PABO.

    Liefs, Ilona Coolen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 53134

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: