100% datum - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu 100% datum - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

100% datum

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

09 Maart 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi hoi!

Nu even een kleine, maar snelle update ;)
Woensdag hebben we de terugkomst datum laten aanpassen. Omdat we eerst niet verder konden boeken dan dinsdag 8 januari, moesten we de terugkomst datum dus nog even verzetten, nu het nog gratis kon ;).

Het was eigenlijk de bedoeling dat we op 18 januari terug zouden vliegen, maar helaas kon je - als je geboekt hebt voor een studentenreis - hier niet terug. Dus nu vliegen we op maandag 21 januari terug naar t kikkerlandje Nederland en zijn we dus op dinsdag 22 januari weer thuis. Dit wil tevens zeggen dat we precies 5 maanden zijn weg geweest!

Dus voor de duidelijkheid:
heen: 21 augustus 2007
terug: 21 januari 2008

Ooeeee, 't komt steeds dichter en dichter bij...

Veel liefs, Natasja (K)

  • 09 Maart 2007 - 21:24

    Je Zussie:

    eej meis!!

    Jaja, het komt allemaal dichterbij. Wel balen dat je nu niet meer mee kan fierljeppen.... (haha)

    En over die 5 maanden...
    Dat is zoooooo om!

    X chantal

    (ps. Na ieder bericht je bankrekeningnummer vermelden, dat helpt... :D)

  • 09 Maart 2007 - 23:21

    Ruud(je):

    Heej Natasjaaaaaaaah ;),

    echt leuk dat de reis nu 100% vast ligt, jammer dat het 4 dagen langer is als jullie in eerste instantie vast hadden gelegd. Nu moet ik jou nog 4 dagen langer missen…. Maarja, daar kom ik wel overheen, vooral omdat ik zeker weet dat je daar een super tijd gaat hebben, en je goed je best gaat doen om de kinderen daar te helpen!

    Dikke knuffel en tot woensdag!

    Groeten Ruud(je)

  • 10 Maart 2007 - 08:12

    Silvana:

    Nou meid,
    kei goed geregeld allemaal.
    nu nog even de maandjes uitzitten voor je kunt gaan.

    kusjes xxx

    tante Silvana.

  • 10 Maart 2007 - 10:52

    Siem:

    joooooooooooooooo vettjes haha nou jij een korten update en ik een korte reactie.... doei xxx

  • 10 Maart 2007 - 10:53

    Siem:

    btw kan je niet mee fierljeppen dat betekend dat ik geen concurentie meer heb haha lenneke doet ook al niet mee
    doei

  • 16 Maart 2007 - 14:42

    Oom Frank:

    Heb je geen last van je rug?
    Moet ik je tandenborstel niet dragen?
    veel sucses!!!
    (Zal je geklep missen tijdens de repetitie!!)
    Frank

  • 19 Maart 2007 - 12:38

    Sabine:

    Hey
    Je kent mij niet, maar ik ben via via op internet op jou site gekomen. Ik wil ook graag stage lopen in indonesie van augustus tot januari, maar heb nog geen plek. Ik vroeg me af wat jij gaat doen en welke opleiding je doet enzo. Zou je me kunnen mailen als je tijd hebt? Groetjes sabine

    sabinekoeman@hotmail.com

  • 20 Maart 2007 - 15:59

    Sylvia:

    Ha nichtje van me! Het begint dus al een beetje spannender te worden, nu de tijd verstrekt. Nou duurt het nog wel effe maar toch. Ik wou even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je via deze site te volgen. Heel veel succes met alles en tot mails!

    groetjes,

    tante Sylvia xxx

  • 16 April 2007 - 06:34

    Pieter:

    He Natasja,

    het duurde even, maar uiteindelijk ook een reactie van mij :S
    Goed te lezen dat alles nu vastligt. Ik weet zeker dat je er een supertijd gaat hebben (uit ervaring);)

    Dikke kus,
    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 53138

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: