Datum bekend + update - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Datum bekend + update - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Datum bekend + update

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

15 Januari 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hey lieve mensen,

Eindelijk hebben we een datum van vertrek: donderdag 16 augustus 2007 wel te verstaan ;)
De datum van terugkomst moeten we nog regelen, maar waarschijnlijk wordt het zo rond de 20 januari 2008. Moet je je toch voorstellen, dat we volgend jaar rond deze tijd weer kunnen aftellen voor de terug reis!

Maar eerst nog even door de heenreis komen! We zijn nog steeds bezig met dingen te regelen (visum, inentingen, acties etc). Maar gaat helemaal goed komen.

Over de acties gesproken, wie er een goed idee heeft voor een actie, mag zich graag melden. Tevens is de rekening nog altijd geopend voor mensen die de kinderen in Indonesië graag willen helpen:

Rekeningnummer:
1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

Er staat nu al 102,13 euro op. Maar dat is nog lang niet genoeg!

Het is niet zo dat we dat geld zomaar aan een school geven. In Indonesië gaan we spullen kopen voor de school. We gaan zelf kijken wat ze nodig hebben.

Groetjes, en tot snel
Natasja (K)

• 15 Januari 2007 - 18:51

Frank:

eeh natas,

bent zeker goed op weg en het wordt langsaam aan allemaal duidelijker. echt mega dat je dit allemaal doet.

groetjes kusjes frank

• 16 Januari 2007 - 07:11

Bianca:

Hoi Tas!

Dat gaat volgens mij wel heel erg moeilijk, in augustus 07 vertrekken en dan in jan 07 terugkomen. Mag je de teletijdmachine van professor Barabas lenen? ;-)

• 16 Januari 2007 - 08:16

Siemmie:

heej tas ik hoop eigelijk dat je 20 januari 2008 terug komt haha naja mag je ook andere dingen meegeven ipv geld..?
    xxxxx siemmie

• 16 Januari 2007 - 08:48

Natasja (ik):

Het is aangepast, haha. Heb ik niet in de gaten gehad :D

En simone: Liever niet, omdat we maar een bepaalde kilo's mogen meenemen. En aangezien we ook al onze schoolspullen mee moeten nemen, en dan nog kleding etc. is dat geen goed idee.

• 17 Januari 2007 - 21:13

Remi En Maayke:

Ha nichie!!

tof dat je er al zover naar uit kunt kijken!!
    Ook wij maken binnenkort snel wat over!!
    Weet ik teminste wel zeker dat er iets goeds met het geld gebeurd....Tegenwoordig weet je maar nooit.. Nou nog even geduld dan nog en dan maar lekker genieten!!

Groetjes XXX Remi en Maayke