Het is rond! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Het is rond! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Het is rond!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

11 December 2006 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi lieve mensen!

Het is rond. Het is rond. Het is rond!!!! Nee, niet de vorm rond. De accreditering is rond! Joepie!
Afgelopen vrijdag bericht gehad uit Indonesië van meneer Leo van Beurden (de broer van de Dungense pastor)dat hij bericht gehad heeft dat de accreditering goed gekeurd is! Dus ik helemaal happy natuurlijk. Meteen heb ik papa en mama gebeld en natuurlijk ook Lotte op de hoogte gebracht.
Dus nu is het dan eindelijk zo ver! Dingen kunnen geregeld worden en we weten zeker dat we niet voor niets bij Engels zitten. Fantastisch toch?!

Maar goed. Binnenkort komt hier weer snel een berichtje, want ik ga een rekeningnummer openen. En niet om Lotte en mij te sponsoren voor de reis. Maar juist zodat wij daar dingen voor de school kunnen aanschaffen en zo. Was ook een beetje het idee van mijn lieve tante Silvana. Bij de familie heb ik dankzij haar al 42,10 euro opgehaald! Nog niet zo veel, maar papa heeft ook maar 6 broers en zussen haha. Dus binnenkort een berichtje met het rekeningnummer waar je vrijwillig geld kunt doneren zodat wij de mensen daar kunnen helpen.
Bij deze ook een bedankje voor mijn lieve ooms, tantes, nichtjes en neefjes die hier al een bijdrage geleverd hebben! Thank you so much!

Dus tot snel!

xxxx en liefs Natasja

  • 11 December 2006 - 09:50

    Desirée:

    Heej meis,

    Van harte gefeliciteerd dat alles rond is..Nu kan alles gfaan beginnen en ook kei leuk dat je geld in wilt gaan zamelen voor die kinderen daar op school..Egt een leuk idee

    Liefs, xx Desirée

  • 11 December 2006 - 09:53

    Je Zussie:

    Ga zo door!!!

    x van mij

  • 11 December 2006 - 11:40

    Sandra:

    heej meisjee!!
    kei leuk dat het gelukt is:)
    liefs sandra

  • 11 December 2006 - 15:20

    Remi En Maayke:

    Ha Natasja...

    Wat leuk voor jullie dat het allemaal geregeld is en dat jullie nu naar Indonesië gaan!! We zijn wel benieuwd hoe het er daar allemaal aan toe gaat... hou ons maar op de hoogte als het zover is!! Veel succes met de verdere zaken die er nog geregeld moeten worden..

    Liefs Remi en maayke!!

  • 11 December 2006 - 18:13

    Pieter:

    He tas,
    wat goed!! Eindelijk, na al het wachten! Ik weet zeker dat het een succes wordt!

  • 11 December 2006 - 20:35

    Ome Wim:

    Proficiat, ik weet zeker dat je er een succes van gaat maken.

  • 12 December 2006 - 13:18

    Siemmie:

    ff weer een nieuwe......
    cooooool haha

  • 16 December 2006 - 21:52

    Anouk:

    5 maanden jou niet meer zien poehh dat is geen GRAPJE :P haaha nee gaat helemaal goed komen!!!! :D

  • 18 December 2006 - 19:08

    Wouter:

    he Natasja!
    leuk man dat je ook gaat reizen! da wist ik helemaal niet.. zeker gaaf! nou nog heel veel suc6 met alles regelen! en ik zie je waarschijnlijk van te voren nog wel...als ik terug ben :)
    doeeg!
    xxx Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 53137

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: