Bedankt - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

18 Juni 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hey lieve mensjes,

Even een kort berichtje om 2 groepen te bedanken. Zij hebben namelijk een royale bedrage gedaan aan ons om Indonesische scholen te kunnen helpen.

Carnavalsclub: OP ONS ÉGE
Echt super bedankt dat jullie mij willen helpen om daar mensen te helpen. Super bedankt voor het mooie woordje bij de overhandiging gisteren! Ik ga jullie zeker dat half jaartje missen. Moet nu natuurlijk alles tussen 11-11 en Carnaval missen, maar ben weer optijd terug voor carnaval! Nogmaals echt super bedankt!

Stichting: KRINGLOOP ZALTBOMMEL
Hartstikke bedankt voor uw royale bijdrage. Met dit geld kunnen we ontzettend veel doen voor de scholen in Indonesië! Nogmaals: ontzettend bedankt!

Mede dankzij deze twee groepen hebben we nu een totaalbedrag van:
€ 472,13


Maar dit kan altijd nog meer worden natuurlijk! Wil jij ook iets doen voor het goede doel? In dit geval de scholen in Indonesië (Java), dan kun je een bijdrage storten op het volgende rekeningnummer:

1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

Ik zeg maar zo: ALLE BEETJE HELPEN!

xxx en liefs, Natasja

  • 18 Juni 2007 - 17:56

    Pieter:

    He tas,
    heb je er zelf al zin in om te gaan? Of sta je er nog niet zo bij stil? Lijkt me hartstikke gaaf om te gaan...heel veel succes nog met geld verzamelen!!
    Kusj

  • 27 Juni 2007 - 17:26

    Manon:

    Hoi Natasja,

    Ik kwam jouw site toevallig tegen op de algemene site van waarbenjij.nu Ik heb vorig schooljaar ook stage gelopen op een basisschool in Indonesie (in Manado, op het eiland Sulawesi). Ik las dat jullie in het engels les moeten geven. Dat is wel fijn. Ik had voor mezelf een klein woordenboekje gemaakt met wat praktische woorden indo vertaald naar het Nederlands. Als je dat pratisch lijkt wil ik het best naar je doormailen. Ook als je andere vragen hebt, dan moet je maar mailen.
    Moeten jullie trouwens malariatabletten slikken? Ik raadt lariam heel erg af!! Deet kun je daarentegen niet genoeg hebben...
    Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en succes toe en ik hoor het wel!

    Groetjes, Manon vlassak
    nonnievlassak@hotmail.com
    Boxtel

  • 19 Augustus 2007 - 12:27

    Anne:

    Heej meid
    helaas was ik vandaag niet bij de harmonie om afscheid van je te nemen maar ik wens je een hele mooie tijd in Indonesie en kom maar veilig terug!
    liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 53080

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: