11 Weken of 77 dagen of 2 maanden en 16 dagen - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu 11 Weken of 77 dagen of 2 maanden en 16 dagen - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

11 Weken of 77 dagen of 2 maanden en 16 dagen

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

05 Juni 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Seleamat siang! (goede middag),

Nog 11 weken, of nog 77 dagen of gewoon nog 2 maanden en 16 dagen voordat ik in het vliegtuig stap. De uren en de minuten reken ik maar niet uit, is toch wel erg veel werk!

Ik begin nu al iedereen te missen, erg hè! Heb er nog steeds erg veel zin in! Maar ik ben blij dat ik nog wel hier ben. Nog even lekker genieten van jullie allemaal.

Nog 3 weken en dan heb ik zomervakantie en dan zal het hard gaan. Dan gaan we ook het visum regelen. Ik moet 18 juni naar de GGD voor een tubercolose inenting en dat is tevens mijn laatste (als ik geluk heb :P).

Nog steeds heb ik sponsors nodig om de scholen in Indonesië te kunnen helpen.

Rekeningnummer:
1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

We willen de scholen helpen aan goede leermiddelen en daarvoor kunnen we elke steun goed gebruiken!

Ik zie jullie vast wel weer snel!

Groetjes, Natasja

• 05 Juni 2007 - 16:17

Laurie:

hey Natas,

eindelijk je laatste prik! Kun je weer fatsoenlijk mee trainen,jammer dat het dan alleen niet meer is... :p

Succes met alle voorbereidingen!

kus Laurie

• 05 Juni 2007 - 16:43

Je Zussie:

eej meis,

misschien is het ook wel leuk om even te vermelden hoeveel geld jullie al hebben opgehaald?!

x van mij

• 05 Juni 2007 - 17:42

Remi:

Zo... schiet al op..
    Ben je ook op het feest van Patrick en Silvana?
    Spreek ik je dan wel weer...
    En vertrek je vanaf schiphol of vanuit Eindhoven??

Groetjes XX Remi

• 06 Juni 2007 - 07:09

Ralph:

Hee rekenwonder :P

Dat zijn gwn 1848 uur hoor :P
    Das tog ni zo moeilijk ;)
    Veel suk6 met het inzamelen enzo :)

En ik zal aan je denken als je je spuit laat zetten, gewoon voor de mentale steun haha :D

Kusss
    Ralphje

• 06 Juni 2007 - 09:46

Pieter:

Zozo gaat allemaal wel snel he!! Ik ben ook weer in nederland, kom een keer bij de harmonie langs...hoe gaat het ermee?

• 06 Juni 2007 - 16:37

Simone:

en als je dan 1848(uren) uur * 3600 (sec per uur) doet dan moet je nog 6652800 sec maar haha doei xx siem