Geboekt - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Geboekt - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Geboekt

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

13 Februari 2007 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hoi hoi!

Zo, eindelijk geboekt! Gisteren zijn Lotte en ik naar het reisbureau op school gegaan om de heen- en terugreis vast te leggen. Na wat opstart problemen met de computer, kon ze eindelijk in het boekingsgedeelte. Daar hadden we wat problemen met de terug datum. Blijkbaar kan je niet de terugreis boeken na 11 maanden van boeking. Daarom staat er nu een datum vastgesteld die niet klopt. Deze maand krijgen we de kans om het nog gratis te wijzigen, maar daarna moet je 25 euro betalen om te wijzigen.
Anyway, nadat ze onze gegevens had ingevuld en op versturen klikte, gebeurde er dus.... niets! Dus, moest ze de site op nieuw opstarten en al onze gegevens overnieuw invoeren. Maar toen had ze per ongeluk maar 1 persoon ingevoerd, i.p.v. 2. Dus kon dit gebeuren weer helemaal overnieuw. Fijn... Maar niet heus. Nadat de gegevens voor de zoveelste keer waren ingevuld, wilde hij weer niet verzenden. Dus heeft ze al onze gegevens op papier geschreven, zodat ze het op een later tijdstip nog een keer kon proberen. Ik zou zo wie zo een bevestiging via e-mail krijgen. En gelukkig kreeg ik die gisterenavond binnen!

Maar goed, de datum van vertrek staat zeker vast: 21 augustus 2007. Dat is later dan dat we eigenlijk gepland hadden, maar het scheelt in ieder geval wel 300 euro!
De terugreis staat nu vast op 8 januari 2008. Dit wordt waarschijnlijk één week later. Ja, dat ene weekje kan er ook nog wel van af.

Over het verzamelen van geld, om daar de scholen (voornamelijk de arme scholen) te kunnen helpen, het rekeningnummer is nog altijd open! ;) Tot nu toe staat er 117,03 euro erop. Maar nog altijd niet genoeg. En wie nog ideeën heeft voor een actie....

Rekeningnummer:
1473.512.417
ter name van: N.R.F. van Schijndel

Ik heb er nog steeds erg veel zin in, maar ik weet wel dat ik zo veel dingen onwijs ga missen!

Nou, tot de volgende update!
Liefs, Natasja

ps.: Remy en Maayke, bedankt voor jullie bijdragen. Ik vergeet telkens een mailtje te sturen! Dus bij deze.

  • 13 Februari 2007 - 10:36

    Bram:

    Hoi natas,
    Wat een geregel allemaal zeg. Maar dan heb je dadelijk ook wat he:D. Nog ffkes in het natte nederland vertoeven en dan een mooie ervaren in indonesie opdoen klinkt aantrekkelijk.

    Kus Bram

  • 13 Februari 2007 - 11:16

    Kirsten:

    Hoi Natasja,

    Fijn dat het gelukt is! Het komt steeds dichterbij he. Is het gelukt met je visum?

    Groetjes,
    Kirsten

  • 13 Februari 2007 - 11:58

    Frank:

    eeh natas,

    wat een gedoe met de tickets. maar wel fijn dat dit al weer achter de rug is. Hele leuke tijd daar en tot snel.


    kusjes Frank

  • 13 Februari 2007 - 12:01

    Silvana:

    Hey Schoonheid,

    kei fijn dat de reis nu geregeld is, maar dat jij zo lang weg zo blijven dat had ik effe nie in de gaten.
    jij zult zeker een aantal dingetjes gaan missen maar gelukkig onze bruiloft niet.

    xxx Silvana

  • 15 Februari 2007 - 20:02

    Remi:

    Het komt al dichterbij..
    Ga zo door...
    Liefs Remi en Maayke..

  • 19 Februari 2007 - 13:09

    Rita:

    hoi,

    ik ben werkzaam bij een GGD op de reizigersafdeling.
    heb je je vaccinaties voor je komende reis op orde?
    voor zo'n lange reis heeft het veel voorbereiding nodig, bel dus tijdig met een GGD om een afspraak te maken!

  • 24 Februari 2007 - 16:13

    Berty:

    hallo Natasja,
    ik weet je kent me niet, maar ben de moeder van Yvonne en die wil januari 2008 voor een half jaar stage gaan lopen in Indonesie. Mijn vraagje is dan ook: hoe ben jij aan je stageplaats gekomen en eventueel onderdak. Ik zie er echt tegenop als moeder zijnde. Maar misschien kun je me wat vertellen.


    Heel veel groeten en veel succes en plezier tijdens je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 53114

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: