Het duurt zo lang... - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu Het duurt zo lang... - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Natasja Schijndel - WaarBenJij.nu

Het duurt zo lang...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

29 November 2006 | Nederland, Sint-Michielsgestel

hey lieve mensen,

Zoals jullie allemaal weten, ben ik aan 't regelen dat ik stage kan gaan lopen in Indonesië. Samen met Lotte ga ik in augustus naar dit prachtige land. Tenminste, dat hopen we.
Er valt namelijk nog genoeg te regelen. Omdat de school in Bandung, Java (waar we heen gaan) nog niet erkent is als stage school, zijn we nu eerst bezig met accreditering. Dat wil zeggen dat de school daar heel veel papieren moet invullen, zodat het dadelijk wel een erkende stageschool kan zijn. Maar de communicatie met Indonesië is erg traag. Het gaat in ieder geval niet zo snel als dat we dachten.

Ondertussen zijn Lotte en ik begonnen aan Engels. Want dat is de taal die we daar moeten gaan spreken. Het leuke van dit is dat we engels volgen op havo niveau en daar ons certificaat dus voor kunnen halen. We krijgen een officieel centraal examen en al die luistertoetsen enzo.
Maar op de eerste plaats zit ik toch bij deze les zodat ik dadelijk redelijk goed engels spreek. Want we zitten daar in Indonesië dadelijk toch 5 maanden!

Ik weet dat ik erg vroeg ben met deze site. Maar ja... er zijn heel veel voorbereidingen te treffen en dadelijk was deze sitenaam bezet;) haha.

Nou, dat was even de update ;)

xxxx en liefs,
Natasja

  • 29 November 2006 - 18:21

    Pieter:

    He tas!
    goed te horen dat jij ook naar het buitenland gaat! Is een leuke ervaring, hoewel je wel wat anders gaat doen dan ik doe. Heel veel succes met het regelen! Liefs Pieter

  • 29 November 2006 - 18:31

    Papa:

    Geduld is een schone zaak


    XXXXXXXXXXXX VLEK

  • 29 November 2006 - 18:39

    Jelisa:

    Ik zag je vanmiddag fietsen toen we van Papiamento afkwamen.. ik zei al tegen Bubbels dat jullie engels zouden krijgen voor in indonesïe..
    Ik hoop dat het jullie twee gaat lukken..

    succes met je engels lessen!!

    Xxx, Jelisa

  • 29 November 2006 - 19:11

    Ralph:

    Hey!

    Hier je oude klasgenoot.

    Cool man, Indonesie.
    Wat ga je daar eigenlijk doen? ik bedoel voor welk vak?

    Groetjes Ralph

  • 30 November 2006 - 09:22

    Dorianne:

    heej tas!!!
    leuk dat je alvast een start hebt gemaakt aan je avontuur. succes met alles regelen.
    kus

  • 30 November 2006 - 10:31

    Simone:

    vetttttttttttt

  • 30 November 2006 - 11:55

    Laurie:

    Leuk meid! SUCCES MET JE VOORBEREIDINGEN!

    kus laurie

  • 30 November 2006 - 14:39

    Sandra:

    Heej het is echt leuk dat je dit gaat doen en ik wens je veel succes met de dingen die je nog gaat doen;)
    liefs Sandra

  • 04 December 2006 - 13:26

    Desirée:

    Heej meis,

    Echt kei leuk dat je naar naar toe mag joh. Echt gewoon super gaaf! Het is een hele ervaring denk ik daar in Indonesie!!

    Ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen en je engelse lessen!!

    Liefs, xx Desiree

  • 04 December 2006 - 20:13

    Oom Patrick:

    Hi,Natasja.
    Kan je 't beste Max Havelaer in het Engels gaan lezen;als je 'm uit hebt kijken we bij ons een keer de film,goed?
    Veel succes met de voorbereiding!

    Patrick

  • 05 December 2006 - 11:38

    Marianne:

    eej natas
    leuk dat je daar heen gaat, ik zit nu in benidorm voor 5 maanden. we moeten zeker nog een keer iets afspreken xxx marianne

  • 06 December 2006 - 16:47

    OOM FRANK:

    Je bent toegevoegd bij de favorieten!
    Succes,Frank.

  • 10 December 2006 - 11:15

    Tane Sylvia:

    Hoi Natasja! Leuke site meid. Wat geweldig dat jullie samen naar Indonesie gaan. Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en zal op de hoogte blijven middels deze site. Groetjes, Henk, Sylvia en Amber en natuurlijk heel veel succes jullie beiden!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Hey lieverds, ik ga voor 5 maanden stage lopen op een basisschool in Indonesië! Brr, eng om aan te denken. Zo lang weg, zo veel missen. Maar het is wel een hele ervaring waar ik wel erg veel zin in heb! xxx Natasja

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 53113

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Stage Indonesië

Landen bezocht: